Cennetin Doğusunda

"Cennetin Doğusunda" adlı şiir kitabımdan bazı seçtiğim şiirleri sizlerle paylaşacağımı önceki yazılarımdan birinde belirtmiştim.Kitabımı sorcen@yyu.edu.tr mail adresimden isteyebilirsiniz. Bu seriye bir başlangıç olarak iki şiirimi sunuyorum;

AÇIK SEÇİK

Pırıl pırıl bir Nisan sabahı
Adımları ilk aşkımın,
Kanatlanan güvercinin
İlk sarhoşluğu,
Zamanın kucağında
Emekle üreyen sevgi bağları.

(Eşime atfen, "Cennetin Doğusunda" s.1)

NERDESİN ?

Kim bilir demeden
Günlüklerde saklanan
Bir avuç dize,
Masumiyetine tanık
Bir kimlik.

Kayıtsız sorgusuz
Dön çağrısı düşer
Aydınlık öykülere,
Soluklanır gün ışığı
Kaçamaklara karışır
Çılgın sevişmeler.

Cesaretim gelir aklıma,
Sarı sıcak utanırım,
Dizeler dökülür
Bürünürüm ölümcül kederlere,
Sorarım dost yıldızlara

Nerdesin?

2 yorum:

selen dedi ki...

şiir ve resimlerinizi beğendim. aşık bir insan olduğunuzu anlayabiliyorum. şirlerinizi, yazılarınızı takip edeceğim.

Unknown dedi ki...

sevgili hocam, özlemi okadar tatlı anlatmışınız ki kıskandım doğrusu. aramak bir vefa ise belkide hazin bir soluktur da ayrıca. umarım hiç keşkeniz olmaz, ama dizelerinizde var. ne mutlu sizin gibi anılarına sahip çıkanlara...